torstai 9. elokuuta 2012

USA!!!

Nyt olen ihan oikeasti laskeutunut usan mantereelle ja viettänyt jo muutamia tunteja täällä! Oltiin paikallista aikaa 17.20 (?) perillä, koska kone oli myöhässä ja kaikessa hälinässä ja tohinassa meni vielä aika kauan! Oltiin siis 17.20 Chicagon lentoasemalla (voin kertoa matkasta joku toinen päivä) jossa meitä odotti afs:n vapaaehtoisia ja ymmärtääkseni tanskalaisia ja/tai saksalaisia... Lähdettiin siitä bussilla paikalliseen Holiday Inn:iin jossa syötiin ja odotettiin seuraavien bussien lähtöä. Mun bussi lähti jo klo 18 aikaan ja silloin siis jouduin sanomaan heipat viimeisillekin suomalais vaihtareille! :/

Ajettiin 4 tuntia bussilla tänne South Bentiin ja majoituttiin hotelliin. Olimme siis paikallista aikaa klo 22 perillä. Nyt kello on kohta puoli 12, joka tarkoittaa suomessa vissiin puolta kuutta eli voitte vain kuvitella millainen olo on, kun on yksi yö kadonnut elämästä! Olo on aika sekava, en oikein tiedä mitä teen ja mihin meen, englantikaan ei meinaa taipua yhtään eikä ole ketään jolle puhua suomea! Se on oikeasti aika järkkyä kun oot jossakin huitsin nevadassa eikä kukaan ymmärrä suomea! :D Odotan vain kauheasti perheen tapaamista, mutta se tapahtuu vasta huomenna klo 16, siihen asti meillä on orientaatiota!

Jaan huoneen yhden tosi kivan norjalaisen tytön kanssa, mutta musta tuntuu ettei se uskalla oikein jutella mulle kun mun vastauksen on niin sekavia enkä aina oikein ymmärrä sen kysymyksiä :D

3 kommenttia:

  1. Hei, viittisikkö sä kertoa mulle paljonko sulle about on menny rahaa vaihtarin alku juttuihin? sis. matkan, lahjat, passit ym., mitä olet ostanut?

    + voisitko vastata minun blogiini http://heidiwantsexchange.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mukava kuulla, että olet päässyt perille! Kyllä se englanti alkaa siitä sujua :)
    A

    VastaaPoista