perjantai 10. helmikuuta 2012

Stocholm here I come

Eli tukholmaan taas matka vie! Joskus ihan pikkusena olen käynyt perheen kanssa, mutta nyt on kolmas kerta kolmen vuoden aikana ku lähden saman tuttava perheen kanssa helsinki-tukholma risteilylle! Siis viimeisimmät kerrat on lokakuu 2010 ja kesä 2011. Tältä koneelta en löydä niitä viime kesän kuvia, mut laitan pari kuvaa syksyltä 2010! Eli siis tosiaan hieman vanhempia kuvia... Ja kuvat on kyllä niin "hienoja" että ei mitään rajaa ;D













Tämän ihanan miehen kanssa
minulla on jo kahdelta reissulta kuvat.
Nyt tulis kolmas!


Siinä oli pikkuisen kuvia parin vuoden takaa. Raportoin reissusta sitten ens viikolla enemmän, maanataina tulen takas kotiin nii joskus sen jälkeen.

Sain muuten viime tiistaina twinrix-rokotteesta ensimmäisen osan! Vähän oli käsi kipiänä, mutta ei pahasti!

Sitten vielä vähän muuta terveyteen liittyvää, en tiiä olenko maininnut et tammikuun alussa putosin portaissa pari metriä alaspäin persuuksille ja sain selän tosi kippeeksi. No siitä koitui se, että yläselkä meni ihan jumiin ja  nyt se jumi on edennyt niskaankin. Mulla on usein niska jumissa ja kipeänä, mutta ei koskaan ole ollut tällä tavalla! Pyysin sitten terveydenhoitajalta apua ja hän antoi pinkan erillaisia keppijumppa, punttijumppa ja venytys liikketä niskalle ja olen yrittänyt joka päivä tehdä vähän niitä.

Siitä se ilo repesikin kun kuona-aineet lähtivät liikkeelle! Mua on närästänyt 24/7 tiistaista lähtien, jos olen vähänkin huonossa asennossa tulee kauhea olo! En voi lukea makuullani, enkä kyllä oikein istuallakaan. Koneella olen yrittänyt olla vähän, koska sekin tuntuu aika pahalta ja tänään koulussa tuli vain niin paha olo että oli pakko lähteä kesken päivä. Luulin kyllä, että minulla oli jo joku mahavirus, mutta nyt ei siltä vaikuta (ja toivottavasti ei tulekaan olemaan ku huomenna ois lähtö reissuun!!!). En tosiaan tiiä miten jakson ton niskan kanssa, olo on vaan niin kauhea. Autossa istuminenkin on tuskaa!

Mutta näistä tunnelmista iloisiin, huomenna siis reissuun! Kunhan en vain tulis sairaaksi, olisi niin minun tuuria. Mukavat viikonloput kaikille! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti