tiistai 11. kesäkuuta 2013

Partyyyyy






Siinä oli kuvia ennen meidän juhlia, eli ne oli Carolinen graduationjuhlat ja minun vaihtovuosijuhlat. Meillä oli yks tommonen pöytä täynnä meidän "juttuja", mun puolella oli mun high school ja kuoro diplomit, yearbook, muutama suomikirja, suomen kartta, suomalaista suklaata ja lakua sekä mun hostperheen antama lahja: kuvakirja mun vaihtovuodesta. Ruokaakin riitti, amerikkalaiseen malliin ;) Oli karkkia, pähkinäsekoituksia, cupcakes:ejä, heldelmiä, vihanneksia, kakku ja juomaksi lemonadea. Juhlat meni tosi kivasti, eikä ne edes olleet kauhean surulliset, koska mun lähtöön on vielä muutama viikkoa ja näen melkein kaikkia kavereita ennen lähtöä, joten ei tarvinut vielä hyvästellä ;)

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Haha kiitos kiitos, se oli kyllä ihan vaan yhdestä kaupasta tilattu :P

      Poista
  2. Kivan näköiset juhlat ja herkullisen näköistä syötävää. Kohta oot täällä ja sitten pannaan billeet pystyyn ;-)
    T. Täti-t

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kivat juhlat! Ja niin laitetaankin, hurjat bileet! ;)

      Poista
  3. Vau!! hieno kakku ja muutenkin herkkuja tarjolla!! Täällä sitten juhlitaan myös!
    mamma

    VastaaPoista