keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Indianapolis Indians baseball game

Me käytiin eilen baseball pelissä ja se oli tosi kivaa! Baseball ja pesäpallo on oikeastaan mun mielestä paljon lähempänä toisiaan kuin luulinkaan, huomattavia eroa on tietysti miten pesät sijoittuu ja miten palloa heitetään tai siis syötetään tai jotain sille lyöjälle.









Ja kuten kuvissa näkyy, ilta tummenee nopeasti ja öisin on ihan pimeää :P Kyllä se tuntuu minusta vieläkin hassulta, mutta saapa nähdä alkaako se vaikuttamaan sitten Suomessa esim. unirytmiin kun on valoisaa koko ajan.

Mä sain myös kaksi uutta t-paitaa tuolta pelistä. Ja molemmat ilmaiseksi! Toisia jaettiin yhdellä kojulla ja sain toisen, kun niitä heiteltiin aina pari kappaletta sinne tänne. Tai oikeastaan minä en sitä saanut, vaan momin vieressä istunut mies, joka käski antaa sen "teidän vaihto-oppilaalle" (Nämä amerikkalaiset, kun täytyy kertoa tuiki tuntemattomillekkin vieressä istujille jotain random tietoja, kuten että mä olen heidän vaihto-oppilaansa :P)
Tämän paidan sain siltä meidän vieressä istuneelta mieheltä :P


Mua on alkanut ärsyttämään tämä mun suomenkieli, kun tuntuu etten osaa enää kirjoittaa järkevän kuuloista tekstiä. Tai siis kun jälkeenpäin luen näitä, niin tämä vaikuttaa ihan joltain 10-vuotiaan kirjoittamalta tekstiltä :D Eli siitä pahoitteluni, aion yrittää parantaa kirjoitettua suomea, kunhan pääsen Suomeen asti! Ja siitäpäs päästäänkin siihen, että kahden viikon päästä tähän aikaan olen ollut jo yli vuorokauden Suomessa! Ei voisi millään uskoa! Tänään olen ottanut selvää vähän matkalaukku asioista ja hinnoittelusta ja meidän olisi Carolinen kanssa tarkoitus mennä ostamaan mulle joku halpa matkalaukku Goodwill:stä (kirppari) joka kestäisi Suomeen asti. Ja sitten suunnitelmissa ois varmaan torstain ja perjantain aikana tehdä ihan oikea harjoittelu pakkailu kaikkien vaatteiden ja tavaroiden kanssa ja punnita laukut! :-O

6 kommenttia:

  1. Oikeesti tää aika menee äkkiä! :D Tuntuu siltä et vastahan sää sinne lähdit ja kohta oot jo takas täällä.

    VastaaPoista
  2. minkä ikäsenä lähit vaihtoon, olikko siis jo täyttäny 18 ennen kun lähit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ollut täyttänyt 18 ennen kuin lähdin, vaan täytin vasta nyt tänä keväänä. Eli 17-vuotiaana lähdin vaihtoon (:

      Poista