sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Graduation!

Here we go! Virallisesti High School vuosi ohitse! Tämä päivä on ollut aika pitkä, heräsin puoli 7 ja me lähdettiin Carolinen kanssa ajamaan 10:30. Meidän Graduation oli Indianapoliksessa, semmosessa "messukeskuksessa", koska koulussa ei ollut tarpeeksi tilaa. Meitä tosian valmistui suurinpiirtein 1200 oppilasta! 11:30-12:30 oli harkat, 12:30-1:30 lounas ja klo 2 alkoi itse varsinainen tilaisuus. Ja se kesti ja kesti kuten kuvitella saattaa vaikka niitä nimiä luettiin paperista aikaa nopealla tahdilla. Minäkin selvisin lavalle ja pois sieltä, vaikka mun korkkarit ei meinannut pysyä jalassa ja olin ihan paniikissa, että kaadun! Mutta en kaatunut, vaikka olinkin varmasti paljon hitaampi kuin kaikki muut :P

 Juhlan jälkeen yritin bongata tärkeimpiä kavereita, varsinkin Nickin ja Alinan, koska ne lähtee kotiin ensi viikolla, kun mä olen Atlantassa :/ Näin tänään niitä viimeisen kerran ja sekin oli semmonen kiire-paniikki-sekamelska, ettei pystynyt ihan kunnolla sanomaan heippoja. No, pitäähän mun mennä Saksassa käymään niitä tapaamassa, joten ei hätää ;) Siitä me mentiin perheen kanssa syömään läheisen hotellin ravintolaan ja tultiin kotiin. Täällä meitä odottikin pieni pino lahjoja, joita grandma oli ostellut (ihan rehellisesti, mulle ei tullut mileenkään, että me saataisi lahjoja tästä :D) ja sitten me syötiin vähän kakkua. Ja vihdoinkin saan alkaa viettämään rauhallista iltaa! :)

Niin no, "rauhallista" eli pakkailutäytteistä iltaa, minä kun olen aina ajoissa valmistautumassa kaikkeen, eli nyt (klo 21) aloin pesemään pyykkiä huomista reissu varten (meidän pitää lähteä ajamaan kentälle 9:30) :D No, tässä on koko yö aikaa, eikä nyt enää haittaa vaikka menisi rytmit sekaisin. Siis nyt olen vain lähdössä viikon reissulle Atlantaan, en vielä kotia (apua!) :)

Laitetaan vielä muutamia kuvia, ei kyllä ole yhtäkään itse tilaisuudesta, mutta sitä ennen ja jälkeen (:

Ennen:


Perheen kanssa (:
Jälkeen:



Haha ja muutama kuva Grandma'n ostaman paidan kanssa!


Paljon onnea kaikille tämän kevään ammattiin valmistujille ja ylioppilaille! Olisin niin mielelläni ollut juhlimassa teidän kaikkien kanssa!

2 kommenttia:

  1. Vau!! Varmaan jännä tapahtuma!! Ja upea mekko!! kohta nähdään täällä myös !!
    mamma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä! Ja kiitoksia, vielä reilut 20 päivää vain!! :-O

      Poista