sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Sadepäivä

Kiitoksia kaikille lukijoilleni, varsinkin niille anonyymeille jotka viitsivät käydä ilmoittautumassa tuohon edellistä postausta edeltävään postaukseen (menipä hankalaksi....)! Epäilen kyllä vieläkin että anonyymejä lukijoita on enemmän, kun en joidenkin tiettyjen henkilöiden kommenttia löytänyt. Ja kiitos kaikille uusillekin lukijoille, tervetuloa seuraamaan mun blogia! Jos ilmoittautuneet anonyymit ja lukijat plussataan, niin mulla olis seuraajia 96 kappaletta, hui! :D

Mutta nyt aiheeseen, jota ei oikeastaan ole. Mulla on vaan tällä hetkellä niin tylsää etten keksi tekemistä (joo, kotiläksyjä ei lasketa tekemiseksi!) joten päätin näpsiä muutamia huonoja kuvia ja laittaa niitä teitä järkyttämään :p


Meillä on tosiaan satanut koko päivän kuten ehkä näkyykin tässä ikkunasta otetusta kuvasta.
Mä käytin koko aamun tukan kihartamiseen ja jotenki päädyin laittamaan hiukset sitte nutturalle :D



En yleensä käytä kynsilakkaa ja jos käytän, niin se on yleensä ruskeeta tai beigeä. Täällä kaikkilla tytöillä on aina kynnet lakattuna, joten mäkin oon yrittänyt ryhdistäytyä sen suhteen! Ja Caroline on näköjään jo päässyt vaikuttamaan muhun niin paljon, että lakkasin kynnet punaisiksi! Mutta täytyy myöntää, tuo väri on aivan super herkullinen ja voin hyvillä mielin pukeutua mustaa+valkoiseen kun on noin värikkäät kynnet ;) Tää kynsilakka on siis Carolinen, ja mä saan käyttää sen lakkoja (en kyllä ottanutkaan yhtään kynsilakkaa mukaan). Sillä on vissiin vähän päälle 50 eri kynsilakkaa :D




Vielä suuret pahoittelut kuvien laadusta, näköjään tullut ihanat heijastukset lipaston kautta ja tarkennuskin on välillä jossain ihan muualla... Mutta täytyy sanoa nyt näiden kuvien perusteella, että tuo mun uus meikkivoide on ihan järkyttävän hyvä, kun se vetää ihon noin tasaiseksi! En oo siis yhtään muokannut näitä kuvia, kun mulla ei ole mitään muokkausohjelmia tällä mun uudella koneella.

Tänään me ei olla tehty mitään ihmeellisempiä. Käytiin syömässä lounasta jossain subwayn tapaisessa paikassa, paitsi tykkäsin kyllä tästä enemmän, ja sitten meidän oli tarkoitus mennä katselemaan mekkoja mutta kaikki mekkokaupat oli kiinni huomisen Labor Dayn takia. Älkää kysykö miksi.... Momi alkoi jo laittamaan seuraavaa ruokaa ja Caroline aikoi vissiin leipoa brownieita myöhemmin. Tai siis se kysyi haluaisinko leipoa sen kanssa niin me vissiin leivotaan brownieita myöhemmin :)

Saapa nähdä saanko niitä eroja suomen ja usan välillä ikinä listattua, mutta laitetaan nyt ainakin yks joka tuli mieleen! Kun ollaan ravintolassa syömässä ja tilataan jotain juotavaa (siis limsaa, lemonadea, jääteetä ja muita tämmösiä) niin ei saa valita mukin kokoa, vaan se on aina vakio. Mutta sitten kun oot juonut sen juoman niin ne tarjoilijat tuo lisää ilman mitään lisämaksua. Useissa paikoissa se muki on kertakäyttömuki, eli kun oot jo syönyt ja lähdössä kotiin niin sitten käydään vielä kerran täyttämässä se muki, että on juomista kotimatkallekin :D Ja nää juo esim. limsaa ihan hitosti! Yleensä ainakin kaks isoa mukillista ruuan kanssa ja sitten tosiaaan mukaan vielä juoma. Mä en aluksi saanut juotua ravintoloissa kuin puoli mukillista limsaa, mutta oon kehittynyt ja nykyään saan juotua mukillisen limsaa ruuan kanssa ja sitten otan sen toisen mukaan :D Kyllä musta vielä kunnon amerikkalainen tulee!

En oo tainnut muistaa kertoa, että oon muuttanut nyt omaan huoneeseen? No oli miten oli, esittelen varmaan tän mun uuden huoneen joku päivä. Pitää kuitenkin esitellä mun uus bff Mona, joka nukkuun tasan tuossa samassa kohdassa mun sängyn jalkopäätä aina kun mä oon täällä huoneessa! Jos pidän ovea kiinni, se tulee raapimaan ja kiljumaan oven taakse :D Mutta jos mä en oo mun huoneessa, niin se ei yleensä viihdy täällä erityisemmin.


10 kommenttia:

  1. Ihana punainen kynsilakka!!!! Muistatko nimeä ja valmistajaa?
    m

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä tosi kiva! Voin tarkistaa sen, merkki on zoya ja väri on vissiin kate.

      Poista
  2. Nainen olet kaunis <3 :)) ja nuo sun kynnet on aivan ihanat!!

    VastaaPoista
  3. Teil on kissa. Kuin kivaa : ))) Toivon et munki hosteil sit omana vuonna olis joku lemmikki. On niin ihania <3 Oot niin nätti ja noi punaset kynnet on niin kivat : )))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä kiva että on lemmikkejä talossa ;) Kiitos kovasti, tykkään itekki tosta väristä ;)

      Poista
  4. Kaunokainen!! Kerroin just pömpelle ja pepille, että sulla on kissakaveri ;o)

    VastaaPoista
  5. Jos haluaa olla anonyymi-anonyymi lukija, niin ei tarvi kertoa että lukkee tätä blogia! Nii kerta! ;DD etpä ikinä arvaa kuka olen!

    VastaaPoista