keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Just my luck



Heräsin sitten tänä aamuna kauheaan kurkkukipuun ja tunteeseen, että pää räjähtää... Ja ei, en ollut viihteellä edellisenä iltana, joten tämä on varmaan jokin virus. Päivällä tuntui siltä kuin joku puhaltelisi ilmapalloja pään sisällä ja kohta oikeasti pää räjähtää... Pitääkin tulla joku tauti just tällä viikolla. Huomenna mulla ois matikan testi (arvatkaa olenko jaksanut harjoitella), huomenna kuntonyrkkeily (jota ei ole ollut viikkoon!!!), perjantaina suunniteltiin Sanden kanssa kuntosaleilua ja kisastudion pystyttämistä ja viikonloppuna AFS:n orientaatioleiri!


Tää on just tätä mun tuuriani. Olin aamulla 8.15-9.30 matikan tunnilla ja rehellisesti sanottuna olin kuolla sinne. En sitten mennyt enää kouluun sen jälkeen. Olen koko päivän nukkunut puolen tunnin erissä, välillä lueskellut kirjaa (ei, en matikankirjaa) ja stressannut tämän viikon suunnitelmia. Mää en tiedä yhtään mitä sinne orientaatioleirille pitäis ottaa mukaan! Millaset vaatteet, makuupussi vai petivaatteet ja tarviiko sinne jotain muita tavaroita!?! Nyt kaikki, jotka on menossa/käyneet orientaatioleirillä, mitä otitte mukaan? Enkä ole jaksanut yhtään miettiä sitä tehtävää, joka meille annettiin! Menee varmaan perjantaiyö sitte siihen :D


Menisin nukkumaan jo, mutta pitäisi vielä lukea matikkaa ja greyn anatomia alkaa klo 21, ja se on pakko nähdä! Nyt vaan "jännityksellä" saa odottaa, pääseekö huomenna kouluun saatikka nyrkkeilyyn!



5 kommenttia:

  1. Moii! Mäkää en tiedä et mitä kamoi tarttis ottaa messii mut ehkä se selviää! En oo viel saanu varmistusta että mahdunko orientaatioleirille nyt vklp:na. Missä sun leiri on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AFS vastaa majoituksesta ja ruokailusta leirin aikana. Ota leirille mukaan:
      MUKAAN!(mun tiedottees luki näin)
      - muistiinpanovälineet
      - lakanoita ei tarvitse ottaa mukaan, löytyvät paikan päältä
      - lämpimät ja rennot vaatteet
      - pyyhe ja peseytymisvälineet
      - uimapuku jos haluat käydä uimassa
      - jos haluat, voit ottaa mukaan jotain pientä naposteltavaa (alkoholi ei ole sallittu AFS-leireillä)

      Poista
    2. Mun leiri on Oulussa! Mahduitko sille leirille ja missä se on? :))
      Okei, kiitos sinä toinen Laura näistä vastauksista! Kaippa sitä täytyy alkaa laukkua pakkaamaan (:

      Poista
  2. Hei! Sulle olisi haaste mun blogissa!-> http://janinastyle.blogspot.com/2012/05/haastetta-pukkaa.html
    Tee, jos kiinnostusta löytyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, yritän muistaa tehdä kunhan aikaa löytyy! :))

      Poista