sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Meillä oli ihan tositosi kiva päivä cincinnatissa eilen! Mä heräsin joskus 5:20 ja me päästiinkin onneksi lähtemään ajoissa momin kanssa klo 6:30. Koukattiin eka kyllä aamupalahampparit ja mulle kahvia jostain ravintolasta. Sitten me ajeltiinkin koko matka cincinnatiin ja suoraa sinne high schooliin jossa ne kilpailut oli. Keretiin katsomaan kaksi eri esitystä ennenkuin oli meidän Accents:ien vuoro! Niitten esitys meni kyllä tosi hyvin, mutta ei ne muutkaan esitykset huonoja ollut joten kyllä me momin kanssa jännitettiin että miten niitten käy! Näin mun oman kuoro-openkin siellä ja kun sanoin sille terve niin se katto mua vähän aikaa ihan hämmästyneenä ja oli silleen "mitä sä täällä teet?". No, me lähdettiin heti Accents:ien esityksen jälkeen, kello oli siis ehkä 10. Palkintojen jaot ynnä muut oli vasta viideltä, joten meillä ei ollut oikeastaan mitään syytä jäädä odottamaan pitempään, kun ei haluttu siellä ihan muutenvaankaan viettää seitsemää tuntia. Niin, ja näin mä mun toisenkin kuoronopen siellä, siis kuoronopettaja-opiskelijan joka harjoittelee meidän kuoro-opena. Ja se jopa tunnisti mut ja vilkutteli sieltä vähän kauempaa! Amerikkalaiset... Me kävästiin momin kanssa sitten Jungle Jim:ssä ja syömässä ja lähdettiin ajelemaan takaisin kotiin. Oltiin kotona klo 3pm ja mä sitten skypettelin äitin ja isin kanssa, muuten en kyllä tehnyt enää lauantai-iltana mitään järkevää.

Ai niin! Kun Caroline ei viiden aikaan vastannut tekstiviesteihin, että miten meni, niin pitihän mun sitten lähtä etsimään sitä tietoa facebookista ja löytyi kyllä hyvin nopeasti! "Congrats to CHS Accents who just won Grand Champion in Unisex Division!!!!!!!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti