perjantai 20. huhtikuuta 2012

pikaisesti

yhteenvetoa :))

Viime viikonloppuna näin ensin kaupungilla yläasteaikaista ystävääni E:tä. Lauantai-sunnuntai välisen yön olin ystäväni L:n luona, syötiin herkkuja ja katseltiin leffoja, mikä olis parempaa? :D Sunnuntaina mulla oli pitkästä aikaa lastenhoitohommia Saanan kanssa ja sieltä meninkin Saanan kyydillä siskoni A:n synttärijuhliin! Vähän tavallista vauhdikkaampi viikonloppu minulle :))

Nyt minulla oli ihan normaali kouluviikko, tosin tämä jakso on edellisiä jaksoja rennompi <3 Tiistaina aloitin vanhan harrastuksen kuntonyrkkeilyn siskoni E:n kanssa, joka oli hyvinkin innostunut ajatuksesta kun seuraa kyselin :) Tällä viikolla ollaan tosiaan jo kahdesti käyty ja nyt muistan taas millaista rääkkiä se on :'DD Mutta siltikin, ihanaa rääkkiä <3 Mikään ei ole kivempaa kuin hakata ihan kunnolla säkkiä! Ja kun on hyvää seuraa, niin tekniikkaharjoittelukin menettelee ;) Tässä mun kaverissa on vaan semmoinen vika, että kun se saa ihme kikatuskohtauksia, niin ei meinaa itselläkään pokka pitää... Ollaan muuten ainoita kikattelijoita siellä :')

Tänään olis vielä tarkoitus mennä Saanan luo katsomaan Suomi-Valko-venäjä ottelua tv:stä! Huomenna onkin sitten luvassa 1.orientaatio !! ja mua kyllä jo vähän jännittää se :'D Mutta kirjoittelen sitten enemmän siitä huomenna jos vain jaksan...

R

Ps. oonko ainut joka katsoo aina keskiviikkoisin Hyvät ja huonot uutiset ja naureskelee niille yksinään ;'D??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti